mandag den 23. maj 2011

Foreign

Efter jeg er begyndt at skrive denne blog, er jeg også begyndt at læse en del andres.

Nogle læser jeg fordi det er gode historier der bliver skrevet, nogle inspirerer, og andre igen fordi de er skører og sjove. Fælles er dog, at de alle inspirere mig og giver gode ideer, på den en eller anden måde, til hvordan indlæg kan skrives.

Hvorfor  nævner jeg nu det - det gør jeg, fordi en af de kvinder, hvis blog jeg følger, i denne uge er på ferie - og i den forbindelse har hun bedt sine læser om at skrive for hende i stedet for. Eneste betingelse fra hendes side var at man skulle fortolke på/skrive om Foreign.

Da jeg læste om udfordringen, vidste jeg med det samme, at jeg ville forsøge mig. Men det er nogle gange lettere sagt end gjort, og især også fordi det skulle skrives på engelsk!

Bloggen skrives af Baglady, hvis skrivestil jeg er meget fascineret af.
Det er derfor en stor ære for mig, at være blevet udvalgt til at være en af de fem, der får et indlæg udgivet på hendes side.

Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar