torsdag den 20. oktober 2011

Chairman of Wuxi International Club

Jeg undskylder endnu engang for de meget få indlæg jeg har skrevet siden sommerferien.

Først havde vi travlt med at opleve Kina med vores gæster, og nu er jeg travl med uni. og med Wuxi International Club her i byen.

Efter sommerferien besluttede jeg mig for at blive komitee medlem, dvs. være med til at arrangere aktiviteter for vores internationale medlemmer.

Egentlig havde jeg en ret god ide om hvad mit fokus i klubben skulle være, og var egnetlig besluttede på at jeg ikke ellers skulle involveres så meget - men pludselig er jeg blevet Chairman (formand) for det hele - og det tager godt nok meget tid!

Der har indtil nu ikke rigtigt været nogle struktur på hvordan møder blev afholdt osv., og samtidig med at en del tidligere medlemmer af komiteen ikke længere bor i Wuxi. Så er det nærmest som at starte fra bunden - dog med den fordel at vi har medlemmer. Nu skal vi så bare sørger for at holde på dem, og udvikle aktiviteter og også gerne øge medlemstallet.

Først prioritet i øjeblikket er dog det forstående Christmas Party.
Sidste år deltog 162 personer, og det antal skulle gerne øges i år.

Pt. har vi valgt en dato - og i morgen skal jeg så ud at besigtige et par hoteller for at se på festlokaler.
Men der er pludselig ikke lang tid til d. 10. december!

Det var bare lige lidt om hvad jeg går og laver.

1 kommentar:

  1. AHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
    I found you! My dear Chairman!

    SvarSlet